Oferta
„Nie teoria, a sprawdzone metody – pokazuję, co naprawdę działa w realnym biznesie.”
Łączę wieloletnie doświadczenie z nowoczesnymi narzędziami i podejściem dopasowanym do specyfiki każdego klienta. Jako wieloletni praktyk w zarzadzaniu sprzedażą, przekażę wam wiedzę opartą na rzeczywistych doświadczeniach i skutecznych metodach działania, a nie tylko na teorii. Proces konsultingowy rozpoczynam od szczegółowej diagnozy, która pozwala nam stworzyć spersonalizowaną strategię działania. Dzięki temu pomagam firmom nie tylko osiągać lepsze wyniki sprzedażowe, optymalizować działania sprzedażowe, budować silne zespoły oraz realizować ambitne cele biznesowe, ale także budować trwałe fundamenty pod przyszły rozwój.
Oferta
01.
Zarządzanie sprzedażą – klucz do wzrostu i efektywności Twojej firmy. Obejmuje nie tylko planowanie i kontrolowanie procesów, zarządzanie zespołem ale także skuteczne budowanie relacji z klientami, rozwój zespołu sprzedażowego i optymalizację wyników.
02.
Dobrze zaplanowana i wdrożona strategia sprzedaży to fundament stabilnego wzrostu, przewagi konkurencyjnej oraz maksymalizacji przychodów. Bez jasno określonego kierunku i struktury, nawet najlepszy zespół sprzedażowy może działać poniżej swoich możliwości.
03.
Menedżerowie działu handlowego odgrywają kluczową rolę w osiąganiu wyników sprzedażowych i budowaniu efektywnych zespołów. Ich zdolności zarządzania, motywowania zespołu, analizy wyników, wdrażania strategii sprzedaży i podejmowania strategicznych decyzji mają bezpośredni wpływ na sukces firmy.
04.
DBAR On the Job Training – praktyczna i skuteczna forma szkolenia, która odbywa się w rzeczywistym środowisku pracy. Dzięki temu uczestnicy uczą się na żywo, w trakcie wykonywania codziennych obowiązków, pod okiem doświadczonego trenera.
05.
Skuteczny zespół handlowy to taki, który działa jak zgrana drużyna, potrafi efektywnie współpracować, dzielić się doświadczeniami i motywować do osiągania wspólnych celów.
Team Coaching to profesjonalne wsparcie, które zwiększa zaangażowanie, skuteczność i motywację całego zespołu, pomagając w realizacji ambitnych celów sprzedażowych.
06.
Assessment Center dostarcza precyzyjnych informacji o kompetencjach, potencjale, zachowaniach oraz stylach pracy uczestników, mocnych stron i obszarów do rozwoju członków zespołu handlowego oraz menedżerów.
07.
Zmiana w organizacji to nie tylko nowe procesy i technologie, ale przede wszystkim ludzie, którzy ją realizują.
08.
Zarządzanie sprzedażą, strategia sprzedaży, rola i kompetencje menedżera, motywacja pracownika, wykłady motywacyjne.
Dzięki wykładom uczestnicy będą w stanie osiągnąć lepsze wyniki sprzedaży, poprawić atmosferę w zespole i zbudować silniejsze relacje z klientami.
09.
Dzięki odpowiednim narzędziom coachingowym i wsparciu, rozwój osobisty staje się realnym sposobem na osiąganie większej satysfakcji z życia i pracy.
10.
Rozwój Osobisty, Asertywność i Budowanie Własnej Wartości – warsztaty coachingowe to unikalna okazja, by w grupie zyskać wsparcie, wymieniać doświadczenia, a przede wszystkim nabywać praktyczne umiejętności, które będą miały wpływ na Twoje życie osobiste i zawodowe.
Testimonial
co mówią klienci

Daniel Johnson

Julia Michele

Robert Green

Oliver Goodman